Toyota Corolla

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

/ 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

10 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

11 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

12 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

13 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

14 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

15 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

16 / 16Większa i bardziej nowoczesna

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowa Corolla musi przypaść do gustu klienteli z całego świata, a to wymusza powściągliwą stylistykę. Z zewnątrz auto czerpie zarówno z koncepcyjnego modelu Furia, jak i z Aurisa, jednak w Corolli styl ten jest zdecydowanie spokojniejszy i bardziej konserwatywny. We wnętrzu natomiast zdecydowano się na skopiowanie Aurisa. Zmiany są kosmetyczne i trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka.

Wśród nowości technicznych, po raz pierwszy w Corolli będzie oferowana bezstopniowa skrzynia automatyczna CVT. Oszczędnym kierowcom Toyota zaproponuje silnik Diesla o pojemności 1,4 l. Japońska marka jest też przekonana o wysokim standardzie bezpieczeństwa nowej Corolli celując w 5 gwiazdek testu Euro NCAP.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła