Toyota Corolla

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

10 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

11 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

12 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

13 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

14 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

15 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

16 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

17 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025