Toyota Corolla

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

/ 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

10 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

11 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

12 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

13 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

14 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

15 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

16 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

17 / 17Sedan dla mas

Obraz
© Piotr Mokwiński

Corolla jest jednym z najważniejszych modeli w palecie Toyoty. To właśnie ten samochód przyczynił się w znacznym stopniu do budowy bardzo dobrej opinii na temat bezawaryjności marki. To także drugi po względem sprzedaży kompaktowy sedan w Polsce w zeszłym roku. Lepsza okazała się tylko Jetta. W tym roku sytuacja ma się zmienić za sprawą nowej generacji dostępnej w przystępnej cenie i z ciekawymi pakietami wyposażeniowymi. To interesująca propozycja dla firm jak i osób fizycznych.

Od 1966 r. sprzedano na całym świecie około 40 milionów wszystkich generacji Corolli. W ostatnich latach na Starym Kontynencie ten model znajduje niewiele ponad 60 000 nabywców. W naszym kraju zeszły rok okazał się sukcesem z wolumenem sprzedaży przekraczającym 1 200 egzemplarzy. 11 generacja tego popularnego kompaktu będzie produkowana w szesnastu miejscach i znajdzie się w ofercie handlowej aż w 150 krajach.

Wchodząca w najbliższy weekend na polski rynek Corolla, będzie kusić klientów stosunkowo niską ceną za bazową specyfikację. Odmianę Life z podstawowym silnikiem benzynowym wyceniono na 62 900 złotych. Dopłata do znacznie lepiej wyposażonej wersji Active wynosi skromne trzy tysiące, więc nie warto brać pod uwagę wspomnianej wcześniej odmiany. Za mocniejszą jednostkę napędową startującą z drugiego poziomu konfiguracyjnego zapłacimy niecałe 70 000 złotych. Diesel z manualną przekładnią to wydatek przynajmniej 75 000 złotych. Ewentualne braki w wyposażeniu uzupełnimy rozsądnie wycenionymi pakietami, których w Toyocie nie brakuje. Najbliższe miesiące pokażą, czy kompaktowy sedan spodoba się na rynkach europejskich, w Chinach oraz w obu Amerykach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka