Dwie twarze miejskiego auta
Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.
Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.