Toyota Aygo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

10 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

11 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

12 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

13 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3