Toyota Aygo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

/ 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

10 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

11 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

12 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

13 / 13Dwie twarze miejskiego auta

Obraz
© Piotr Mokwiński

Miejski model Toyoty dostępny jest na rynku od 2005 roku. Mimo niewielkich zmian wprowadzonych w 2008, do dziś stanowi konkurencyjną ofertę dla rywali z segmentu A. Przez 7 lat udało się japońskiemu koncernowi pozyskać 580 tysięcy nabywców. Docelową klientelę zdominowali mężczyźni po 55 roku życia i kobiety przed 35. Po takim okresie, wypadało przedstawić światu zmodyfikowaną wersję. Już wkrótce w salonach pojawi się najnowsze wcielenie zgrabnego mieszczucha.

Zewnętrzne zmiany nie należą do imponujących. Nową twarz Aygo zdobią światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, przedni zderzak i grill w stylu Keenlook oraz delikatnie przyciemnione szyby boczne. Ponadto, długość zwiększono o 15 milimetrów i na tym właściwie zakończono modernizacje. Zwarte nadwozie nadal nie przekracza 3,5 metra i cechuje się krótkimi zwisami, dzięki czemu jego zwrotność bardzo ułatwia poruszanie się po zatłoczonych aglomeracjach. Zakorkowane miasta stanowią naturalne środowisko dla "japonki". Sprawdzi się ona w drodze na zakupy i podczas podwożenia dzieci do szkoły.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka