Toyota Aygo

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

/ 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

10 / 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

11 / 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

12 / 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

13 / 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

14 / 14Maluch po japońsku

Obraz
© WP.PL

Tworząc nowe Aygo projektanci starali się połączyć dwa kształty - sześcian i owal. Pierwszy z nich zapewnia jak największą ilość miejsca we wnętrzu, drugi natomiast jest bardziej przyjemny dla oka. Połączenie to nie jest łatwe, ale inżynierom Toyoty udało się osiągnąć kompromis. Stylistyka Aygo jest wesoła i pasuje do charakteru auta segmentu A.

Podobnie jak pierwsza generacja, również nowe Aygo waży 890 kg. Za napęd odpowiada 1-litrowy silnik benzynowy o mocy 65 KM. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w 14,2 s i rozpędzenie samochodu do 160 km/h. Przekłada się to na średnie zużycie paliwa 4,1 l/100 km.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę