Tokio Motor Show
None
Najciekawsze samochody koncepcyjne
Tokijski salon samochodowy różni się od pozostałych, niejednokrotnie ważniejszych imprez w motoryzacyjnym kalendarzu. Impreza, której historia sięga 1954 roku, jest oczywiście najważniejsza dla rodzimych producentów. Japońskie koncerny przygotowują się więc do Tokio Motor Show nadzwyczaj skrupulatnie. Niestety, termin imprezy pod koniec roku nie zachęca producentów do prezentowania licznych premier. Propozycje, które można zobaczyć podczas wystawy w stolicy Kraju Kwitnącej Wiśni, to więc najczęściej pojazdy koncepcyjne. By trafiły w gusta Japończyków, muszą być nietuzinkowe. Oto najciekawsze z nich
Nissan Pivo
Jeśli kiedykolwiek pojawi się w Polsce, pewnie stanie się ulubionym samochodem przedstawicieli handlowych pracujących dla firm browarniczych. Samochód oferuje cztery skrętne koła i elektryczny napęd.
Nissan Pivo
Jeśli kiedykolwiek pojawi się w Polsce, pewnie stanie się ulubionym samochodem przedstawicieli handlowych pracujących dla firm browarniczych. Samochód oferuje cztery skrętne koła i elektryczny napęd.
Suzuki Regina
To koncept wagi lekkiej. Mały samochodzik skierowany zdecydowanie do kobiet waży jedynie 730 kg. Pod maską samochodu znalazł się doładowany silnik o pojemności 0,8 l, który ma zapewniać spalanie ok. 3,2 l/100 km.
Suzuki Regina
To koncept wagi lekkiej. Mały samochodzik skierowany zdecydowanie do kobiet waży jedynie 730 kg. Pod maską samochodu znalazł się doładowany silnik o pojemności 0,8 l, który ma zapewniać spalanie ok. 3,2 l/100 km.
Subaru Advanced Tourer
Koncept subaru budzi ogromne zainteresowanie nie tylko dlatego, że jego drzwi otwierają się w bardzo oryginalny sposób. To pierwsze od lat Subaru, które jest piękne. Sercem koncepcyjnego Subaru jest hybrydowa jednostka składająca się z silnika elektrycznego oraz boksera o pojemności 1.6 l.
Subaru Advanced Tourer
Koncept subaru budzi ogromne zainteresowanie nie tylko dlatego, że jego drzwi otwierają się w bardzo oryginalny sposób. To pierwsze od lat Subaru, które jest piękne. Sercem koncepcyjnego Subaru jest hybrydowa jednostka składająca się z silnika elektrycznego oraz boksera o pojemności 1.6 l.
Toyota Fun-Vii
Japończycy pokazali pierwszy samochód dający użytkownikowi możliwość wyświetlania dowolnych wiadomości na wewnętrznym i zewnętrznym poszyciu pojazdu, a także pozwalający na dowolną zmianę koloru nadwozia.
Toyota Fun-Vii
Japończycy pokazali pierwszy samochód dający użytkownikowi możliwość wyświetlania dowolnych wiadomości na wewnętrznym i zewnętrznym poszyciu pojazdu, a także pozwalający na dowolną zmianę koloru nadwozia.
Mazda Takeri
Takeri zwraca na siebie uwagę niebanalną, dynamiczną linią nadwozia. To pierwszy pojazd Mazdy w którym zastosowany zostanie system odzyskiwania energii podczas hamowania. Sercem samochodu jest nowoczesny silnik Diesla charakteryzujący się niskim stopniem sprężania wynoszącym 14:1.
Mazda Takeri
Takeri zwraca na siebie uwagę niebanalną, dynamiczną linią nadwozia. To pierwszy pojazd Mazdy w którym zastosowany zostanie system odzyskiwania energii podczas hamowania. Sercem samochodu jest nowoczesny silnik Diesla charakteryzujący się niskim stopniem sprężania wynoszącym 14:1.
BMW i8
Ten koncept ma udowadniać, że samochody ekologiczne nie muszą być nudne. Hybrydowy układ napędowy dostarcza i8 łącznie 260 KW, czyli prawie 354 KM. Pozwala to na rozpędzenie samochodu do 100 km/h w czasie krótszym niż 5 sekund i osiągnięcie prędkości 250 km/h. Kontrolę nad autem będzie ułatwiało to, że przy wykorzystywaniu obydwu silników napędzana będzie przednia i tylna oś.
tb/