WAŻNE
TERAZ

"Putin musi być pijany ze szczęścia", gdy słyszy co mówią w USA [OPINIA]

Tiguan 2.0 TDI - Test

None

Obraz

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Spokojna stylistyka niemieckiej marki z pewnością znajdzie wielu zwolenników. Tylko jak wielu z nich będzie chciało zainwestować grubo ponad 100 tys. w wersję Sport&style.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Sylwetka Tiguana proporcjonalna, klasyczna i bez udziwnień powinna przetrwać próbę czasu.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Dolna część karoserii wykończona została twardym, czarnym plastikiem. Ma on chronić karoserię, a przy okazji nieźle widać na nim błoto. <

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Charakterystyczne i duże logo producenta, w tym wypadku jest jedynie ozdobą.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Koniec z głośnymi pompowtryskiwaczami. TDI u Volkswagena to teraz cichy i kulturalny Common Rail.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Zamiast osławionej skrzyni DSG, w aucie mieliśmy "zwykły" automat. Niestety działa nieco ospale. Jenak gdy sami zmieniamy biegi, silnik pracuje znacznie żwawiej.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Konsola środkowa z okrągłymi wylotami nawiewu wygląda świeżo. System audio z nawigacją, odtwarzaczem DVD i kamerą cofania za dopłatą.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Do sterowania panoramicznym dachem trzeba się przyzwyczaić. Słońce wpada do wnętrza auta dopiero po przekręceniu pokrętła.

/ 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Zegary - sprawdzone i czytelne rozwiązanie z innych modeli producenta.

10 / 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Potężne logo znajdziemy również na klapie 450-litrowego bagażnika.

11 / 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Na tylnej kanapie nikt nie będzie narzekał na brak miejsca. Jeśli zaś potrzebujemy większego bagażnika, dzieloną kanapę można przesunąć do przodu.

12 / 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

We wnętrzu samochodu znajdziemy wszystko to co u Volkswagena najlepsze - ergonomię i wzorową jakość materiałów.

13 / 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

450-litrów bagażnika nie powala na kolana, ale dzięki wysoko umieszczonym oknom przestrzeń jest ustawna i łatwa do zagospodarowania.

14 / 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Z przodu Charakterystyczny grill z olbrzymim logo marki. Auta nie da się pomylić z żadnym innym.

15 / 15Niemiecki wszędołaz

Obraz
© Jakub Wielicki

Cienkie opony naciągnięte na 18-calowe felgi "New York", za 4 tys. najlepiej sprawdzą się na gładkich drogach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka