Test: Seat Leon Cupra R 

None

Obraz

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

/ 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

10 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

11 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

12 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

13 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

14 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

15 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

16 / 16Sportowy Leon

Obraz
© Piotr Mokwiński

Seat Leon elektryzuje od momentu pojawienia się w oficjalnej sprzedaży jeszcze pod koniec lat 90. Jego pierwsza generacja z wnętrzem przeszczepionym z Audi A3, została bardzo ciepło przyjęta przez europejską klientelę. Podobnie miała się rzecz z następcą, który powoli schodzi ze sceny. Trzecia odmiana zadebiutuje już w przyszłym roku, a tymczasem pod redakcyjne skrzydła trafił najmocniejszy w historii Seat. Wersja Cupra R nie tylko świetnie wygląda, ale też jeździ jak żaden inny Hiszpan nigdy wcześniej.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka