Małe, zwinne i bardzo szybkie auto o agresywnym, charakterystycznym kształcie. Sportowe osiągi, skoncentrowane w niewielkim, trzydrzwiowym coupe sprawiły, że Honda CRX zyskała rzesze fanów i stała się ulubieńcem młodych kierowców. Nic dziwnego. Wysokoobrotowe silniki o mocy nawet 160 KM w połączeniu z masą poniżej 1000 kg dawały dużo radości z jazdy za małe pieniądze. Tak samo jak ona: ma niepowtarzalny, sportowy wygląd. Tak samo jak ona: jest mała i ciasna. Tak samo jak ona: świetnie się prowadzi, ale w przeciwieństwie do niej ma napęd hybrydowy. Oto następczyni legendy - Honda CR-Z.
Hondę CR-Z testowaliśmy w Ergo Arenie - nowej hali widowiskowo-sportowej na granicy Sopotu i Gdańska
"Test samochodu: Honda CR-Z" - DANE TECHNICZNE
Typ silnika | "Hybryda: benzynowy i elektryczny" |
Pojemność silnika cm3 | "1497" |
Moc KM / przy obr./min | "benzynowy: 114/6100, elektryczny: 14/1500, hybryda: 124/6100" |
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. | "benzynowy: 145/4800, elektryczny: 78/1000, hybryda: 174/1000" |
Skrzynia biegów | "6-biegowa, manualna" |
Prędkość maksymalna km/h | "200" |
Przyspieszenie (0-100 km/h) s | "9,9" |
Zużycie paliwa: | |
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) | "6,1/4,4/5,0" |
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) | "7,1-9,0/6,1/8,2" |
Pojemność bagażnika min./max. / l | "225/401" |
Wymiary (dł./szer./wys.) mm | "4080/1740/1395" |
Cena wersji podstawowej w zł | "85 900" |
Cena testowanego modelu w zł | "94 000 " |
Plusy | null |
Minusy | null |