PSA - 2,0 121 KM XU10J2
Ze względu na trwałość i wytrzymałość, warto się zainteresować dwulitrową konstrukcją koncernu PSA. Benzynowa jednostka francuskiego producenta początkowo otrzymała ośmiozaworową głowicę, co przełożyło się na 121 KM. Taki wariant trafiał pod maski między innymi Peugeota 405, 306, 605, czy też Citroena XM. Systematycznie serwisowany zdaniem mechaników trwałością dorównuje niemieckim konkurentom. W kolejnych latach wprowadzono kolejną generację tego silnika, tym razem zastosowano szesnastozaworową głowicę. W jej przypadku moc wzrosła do 136-140 KM. W kwestii zużycia paliwa francuski silnik prezentuje się nad wyraz dobrze, w zależności od modelu zużycie oscyluje w granicach 8-9 litrów na "setkę". Z uwagi na plastikowy kolektor dolotowy, trzeba montować sekwencyjną instalację gazową. W przeciwnym wypadku dojdzie do awarii.