Tata Safari

None

Obraz

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

/ 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

10 / 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

11 / 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

12 / 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

13 / 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

14 / 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

15 / 15Indyjski Łowca

Obraz
© Auto Świat 4x4 / 4x4.auto-swiat.pl

Konstrukcja indyjskiego auta powstała w latach 90. i dokładnie odwzorowuje rozwiązania techniczne, które wtedy obowiązywały. Ma prostą konstrukcję ramową, sztywny tylny most oraz prosty układ napędu 4x4 z dołączaną bez dyferencjału przednią osią. Dokładnie taki był wtedy np. Nissan Terrano lub Opel Frontera. Dekada to jednak w motoryzacji niemal przepaść - czy obecnie Safari ma jeszcze rację bytu?

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025