Szynowy Unimog U 423
None
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.
Unimogi obsłużą pociągi PKP Intercity
PKP Intercity zakupiło pięć sztuk Unimogów. Pojazdy będą obsługiwały pociągi kursujące na trasie Szczecin – Przemyśl.
Unimog znany jest ze swojej uniwersalności. Poza wersjami komunalnymi czy off-roadowymi w ofercie znajdują się także odmiany mogące ciągnąć za sobą składy kolejowe o łącznej masie do 1 000 ton. Takie właśnie egzemplarze stworzyła dla PKP Intercity firma Corail.
Pojazdy techniczne w porównaniu z tradycyjnymi lokomotywami spalinowymi zapewniają niższe koszty eksploatacji. Ich wielką zaletą jest również to, że mogą poruszać się nie tylko po trasach wyznaczonych przez tory kolejowe.