Syrma Concept

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak - Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

Obraz
Źródło zdjęć: © IED

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

/ 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

10 / 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

11 / 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

12 / 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

13 / 13Syrma Concept

Obraz
© IED

Podczas 85. Salonu Samochodowego Genewie Europejski Instytut Designu oraz włoska gazeta Quattroroute zaprezentowali koncepcyjne auto o nazwie Syrma. Co ciekawe, wśród osób pracujących nad projektem znalazł się także Polak – Jacek Chrzanowski.

Pojazd, który według jego twórców ma wyraźnie zaznaczone włoskie DNA, mierzy ponad 4,7 m długości, prawie 2 m szerokości i niewiele ponad 1 m wysokości. Auto ma napędzać zespół hybrydowy składający się z 4-litrowego silnika V6 twin turbo oraz silnika elektrycznego. Łączna moc tego zespołu to ok. 900 KM. Konstruktorzy zapowiedzieli, że Syrma ma program umożliwiający jazdę korzystając jedynie z prądu, co miałoby pozytywny wpływ na poziom zanieczyszczenia powietrza w mieście.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła