Mercedes ML
Znacznie mniej awangardową propozycją nietuzinkowego SUV-a, oferującego w standardzie naprawdę wiele, jest Mercedes ML. Pierwsza generacja niemieckiego uniwersalnego pojazdu zadebiutowała w 1997 roku, by zniknąć z rynku w 2005 roku. W163 (ML) nie oferuje co prawda takich warunków jak wspomniany brytyjski arystokrata, jednak nadal potrafi zaskoczyć bogactwem na pokładzie. Przestrzeń dla czteroosobowej załogi wydaje się wystarczająca, podobnie jak jakość wykonania - niestety nieznacznie odstająca od innych modeli marki. ML schodził z taśm produkcyjnych w Austrii i USA z seryjnym napędem na obie osie. Za przesyłanie mocy z silników R4, V6 i V8 odpowiedzialne są manualne przekładnie o pięciu przełożeniach bądź automaty o tej samej liczbie biegów. Bazowy silnik 2.3 l generuje 150 KM, co wydaje się stanowczo zbyt małą wartością. Dopiero jednostki V6 3,2 i 3,7 o mocach 218 i 235 KM sprawują się należycie, pochłaniając znacznie mniej paliwa niż V8 4,3, 5,0 i 5,5.
Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!