Range Rover P38a
Dysponując kwotą 25 tysięcy złotych nie musimy poprzestać na rozsądnych i bardzo popularnych modelach przeciętnych producentów, nie oferujących krzty prestiżu ani luksusu. Wystarczy przyjrzeć się używanej brytyjskiej legendzie, oferującej niemal wszystko, czego kierowca potrzebuje do szczęścia. Range Rover P38a - druga generacja - wprowadzony został na rynek w 1995 roku, by ustąpić miejsca kolejnemu wcieleniu w roku 2002. Luksusowa terenówka, oparta na stalowej ramie, otrzymała iście królewskie wyposażenie z automatyczną klimatyzacją, skórzaną tapicerką, automatyczną przekładnią w większości egzemplarzy, szyberdachem tudzież nawigacją. O komfort czterech podróżników dba dopracowany system audio. W temacie zawieszenia Anglicy postawili na pneumatykę, pozwalającą na pełną izolację od podłoża jak i na regulację prześwitu auta. Początkowo do napędu oddelegowano dwa benzyniaki w układzie V8 o pojemności 4,0 i 4,6 - oba należycie znoszą pracę na LPG, zużywając grubo ponad 15 litrów. Ofertę dopełnia diesel od BMW,
2.5 TDS nie radzący sobie z ogromną masą Range Rovera.
Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!