SUV za 25 tysięcy
Fiat Sedici
Niegdyś klient poszukujący samochodu dla rodziny kierował się ku propozycjom z nadwoziem typu kombi. Dziś coraz więcej osób wybiera SUV-y
Niegdyś klient poszukujący samochodu dla rodziny kierował się ku propozycjom z nadwoziem typu kombi. Dziś coraz więcej osób wybiera SUV-y, czyli pojazdy nadające się głównie do jazdy po mieście, ale mające swoje źródło w autach terenowych z krwi i kości. Niestety, nie każdego stać na wydatek rzędu 100 tysięcy złotych na propozycję wprost z salonu. Z pomocą przychodzi rynek wtórny, na którym kwota 25 tysięcy złotych da nam spore pole manewru.
Założony budżet pozwoli nam przebierać spośród wielu klas uniwersalnych pojazdów, począwszy od taniego i najmłodszego w zestawieniu Fiata Sedici. Owoc włosko-japońskiej współpracy koncernu Fiata z Suzuki produkowany jest od 2006 roku. Nie wiedzieć czemu, pomimo bliźniaczej budowy jak i wyposażenia, Fiat był odczuwalnie droższy, co dobitnie tłumaczy znacznie lepszą sprzedaż modelu SX4 z gamy Suzuki. Rozmiarami zbliżony do kompaktu Sedici otrzymał prezencję autorstwa Giugiaro, skrywającą stosunkowo przestronną kabinę. Niestety, wnętrze wykonano w typowy dla ówczesnych Fiatów i japońskich samochodów sposób. Tanie i tandetne materiały przeważają, zrażając użytkownika. Napęd małego SUV-a w bazowych odmianach trafiał wyłącznie na przednią oś, dopiero wyższe wersje wyposażeniowe dysponowały prostym układem 4x4 z dołączaną tylną osią. Spośród dostępnych silników szczególnie warto zainteresować się dieslami 1.9 MultiJet 120 KM lub nowszym 2,0 o mocy 135 KM. Benzynowy 1,6 dysponuje mocą 120 KM, jednak spala stanowczo
za dużo paliwa.
Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!Klocki hamulcowe z montażem w atrakcyjnej cenie. Sprawdź!