Hyundai Tucson
Jeszcze jakiś czas temu powszechne było przekonanie o braku jakości tworzonych przez Koreańczyków konstrukcji. Istotnie, Kie i Hyundaie sprzed lat nie grzeszyły ani trwałością, ani doskonałością. Jednak od przeszło dekady obydwie marki notują wyraźną poprawę. Najlepszym tego przykładem jest SUV Tucson, sprzedawany na dziesiątkach rynków. Estetyczne nadwozie, solidnie zabezpieczone przed korozją, osłania jeszcze dosyć tandetne, lecz bogato wyposażone wnętrze. Skórzana tapicerka, pełna elektryka czy automatyczna klimatyzacja nie należą do rzadkości.
Ilość miejsca w obu rzędach siedzeń także zaskakuje pozytywnie, podobnie jak mechanika. Tucson wzorem innych klasowych propozycji wyposażony został w prosty mechanizm dołączający napęd tylnych kół w razie potrzeby. Pod maską instalowane były silniki cztero- i sześciocylindrowe. Podstawowy benzynowy 2,0 generował 139 KM, natomiast flagowy 2,7 V6 wystarczające 173 KM. Kierowcy ceniący niskie zużycie paliwa mogą wybrać diesla 2,0 CRDi legitymującego się mocą 111-150 KM.