Trwa ładowanie...
Informacja prasowa
4 marca 2017, 10:48

SUV Maserati w ostrym wydaniu Startecha

Firmy tuningowe uwielbiają modyfikować SUV-y. Byłoby dziwnie, gdyby przepuściły okazję zmodyfikowania pierwszej pseudoterenówki Maserati. Levante, bo o nim mowa, podzieliło los większości konkurentów i trafiło do warsztatu firmy Startech. Teraz będzie tuningową gwiazdą stoiska na zbliżającym się, międzynarodowym salonie w Genewie.

SUV Maserati w ostrym wydaniu StartechaŹródło: Materiały prasowe
d909x6o
d909x6o

W ostatnich latach tunerzy przybywają na szwajcarską imprezę równie chętnie co producenci samochodów. Startech postanowił mocno zaznaczyć swoją obecność, prezentując jedno z pierwszych, zmodyfikowanych Maserati Levante. Nie zdecydowano się na radykalne zmiany. Propozycja Startecha jest jednak wystarczająca, aby wyróżnić się spośród posiadaczy standardowych wersji. Co ważne, modyfikacje będą oferowane w formie pakietów, którymi przyszli jak i obecni posiadacze włoskiego SUV-a przyozdobią swoje auta.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe, fot: Startech

To, czy Levante ubrane w zestaw spojlerów Startecha wygląda lepiej niż auto seryjne, jest kwestią gustu. Z pewnością jednak dodatki sprawiają, że karoseria ma w sobie nieco więcej agresji i sportowego sznytu, choć z tego co nam wiadomo, w parze z poprawkami wizualnymi nie idą żadne zmiany mechaniczne. Klienci będą musieli zadowolić się *seryjnym napędem Levante, który w najmocniejszym wydaniu generuje 430 KM mocy. *

Pakiet Startecha dostępny jest w dwóch opcjach: standardowej i węglowej. Ta druga jest droższa, ale wygląda lepiej i waży znacznie mniej. Niezależnie od tego, na jaki materiał się zdecydujecie, możecie liczyć na dokładki zderzaków, spojler tylnej klapy i całkiem pokaźny dyfuzor. Uzupełnienie stanowią 21-calowe felgi i sportowy wydech, poprawiający brzmienie trzylitrowej sześciocylindrówki, zdolnej osiągać setkę w zaledwie 5,2 sekundy.

Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe, fot: Startech

Przedstawiciele Startecha zapowiadają, że firma pracuje już nad zestawem modyfikacji napędu, które pozwolą wycisnąć z włoskiego SUV-a jeszcze więcej. Klienci mogą się też zdecydować na niestandardowe opcje wykończenia wnętrza, choć w tym przypadku tuner poskąpił fotografii, które mogłyby nieco rozjaśnić sytuację. Nieznany jest też dokładny koszt prezentowanych pakietów, choć chętni, którzy odwiedzą stoisko firmy w Genewie, z pewnością poznają wszystkie szczegóły. Warto wspomnieć, że to jeden z piewszych projektów opartych na Levante, ale z pewnością nie ostatni.

d909x6o
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d909x6o
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj