Subaru Levorg

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

10 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

11 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

12 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

13 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.
tb, moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła