Subaru Levorg

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

/ 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

10 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

11 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

12 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.

13 / 13Kombi o sportowych genach

Obraz
© Tomasz Budzik

Większości z nas Subaru kojarzy się z mocnymi samochodami o zdecydowanie sportowym charakterze, stałym napędem na cztery koła oraz z silnikami typu bokser. Tak najkrócej scharakteryzować można na przykład model WRX STI. A czy można mieć to w kombi? Japoński koncern stara się przekonać świat, że tak, a pomóc w tym ma im nowy model w europejskiej gamie - Levorg.

Samochód, który trafił właśnie do salonów w Polsce, występuje jedynie w nadwoziu kombi i jest zawieszony pomiędzy segmentami C i D. Długość równa 4,69 m przekłada się tu na spory rozstaw osi - 2,65 m. To tylko o 9 cm mniej niż w przypadku wyraźnie większego modelu Outback. Wnętrze Levorga jest mocno inspirowane wystrojem kabiny pasażerskiej modelu WRX STI. Centralne miejsce na desce rozdzielczej zajmuje nowy system multimedialny. Nad nim i środkowymi nawiewami znalazł się trzeci wyświetlacz, prezentujący godzinę lub najważniejsze dane dotyczące jazdy.

Pod maską nowości Subaru pracuje debiutujący w Europie benzynowy silnik 1,6 GT-S. Doładowana jednostka w układzie bokser osiąga moc 170 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 250 Nm - to parametry podobne do wolnossącej jednostki 2,5 i dostępnej chociażby w Outbacku. Efekty pracy silnika trafiają na cztery koła w sposób ciągły, a pośrednikiem w tym dziele jest bezstopniowa przekładnia. Rozwiązanie to może nie przypadnie każdemu do gustu, ale dzięki niemu auto można wyposażyć w aktywny tempomat oraz wysoko oceniony przez amerykański instytut IIHS system EyeSight, zapobiegający kolizjom.

Cena podstawowej wersji Subaru Levorg to 28 tys. euro. Za najbogatszą z trzech dostępnych konfiguracji, zawierającą m.in. aluminiowe pedały, nawigację, skórzaną tapicerkę i wszystkie systemy bezpieczeństwa, trzeba zapłacić 32,5 tys. euro.
tb, moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro