Niecodzienną akcję reklamową realizuje na Wyspach Brytyjskich marka Subaru, która chce w ten sposób zwrócić uwagę potencjalnych klientów na nowoczesność rozwiązań technologicznych zastosowanych w modelu Impreza kolejnej generacji.
1 października specjalna laweta przewożąca sześć egzemplarzy nowej Imprezy wyruszyła w prawie 8-tygodniową trasę, przemierzając drogi Anglii, Szkocji, Walii oraz Irlandii Północnej i odwiedzając większość tamtejszych salonów dealerskich Subaru. Nie byłyby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że obok trzech samochodów umieszczonych na górnym poziomie lawety dodatkowe trzy auta umieszczono pod nią, stwarzając w ten sposób wrażenie lustrzanego odbicia. Hasło przewodnie akcji brzmi: „Subaru Impreza - niczym przyklejona do drogi”. Kampania ma na celu przede wszystkim komunikowanie świetnych właściwości jezdnych pojazdu Subaru oraz jego wzorowego bezpieczeństwa aktywnego.
Na marginesie można dodać, że specjaliści od marketingu osiągnęli ten ciekawy efekt dzięki usunięciu z umieszczonych kołami do góry samochodów takich elementów jak silnik oraz skrzynia biegów.
Oferowana na polskim rynku w cenie od 18 290 EUR, Subaru Impreza trzeciej generacji jako najłatwiej rozpoznawalny model w gamie marki akcentuje przede wszystkim wyrafinowany styl i elegancję. Model posiada też bogate wnętrze i większą przestrzeń. Jest autem komfortowym i bardzo funkcjonalnym. Dzięki stałemu napędowi wszystkich kół S-AWD i silnikowi typu boxer gwarantuje bezpieczną i dynamiczną jazdę.
Nowa Subaru Impreza ma zmieniony projekt podwozia, konstrukcję nadwozia, układ napędowy oraz zwiększone osiągi. Łączy w sobie zalety dynamicznej jazdy, wysokiego poziomu bezpieczeństwa oraz znakomitej ekonomii paliwowej. Na klientów czekać będą egzemplarze wyposażone w silnik o pojemności 1,5 oraz 2,0 litra, nie zapominając o symetrycznym napędzie na wszystkie koła, stosowanym w samochodach Subaru (Symmetrical AWD).
Źródła: Samar, Subaru