Subaru BRZ

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka