Subaru BRZ

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

/ 8Sportowy akcent z Japonii

Obraz
© Piotr Mokwiński

Subaru od dłuższego czasu potrzebowało odrobiny świeżości w swojej ofercie dla najbardziej wymagających klientów. Z myślą o nich stworzono model BRZ. Wspólnie z inżynierami Toyoty, udało się stworzyć sportowy pojazd o masie 1220 kilogramów.

Jego design to uprzedmiotowienie pierwotnych założeń dwudrzwiowego nadwozia. Krótkie zwisy, obła sylwetka, nisko poprowadzona linia dachu i liczne detale wskazujące na agresywny charakter samochodu. Szczególnie tył prezentuje się rasowo. Dwie niezależne drogi wyprowadzające spaliny otrzymały chromowane zwieńczenie o owalnym kształcie, między nimi umieszczono dyfuzor.

Nad przednią osią umieszczono 2-litrowego boxera generującego 200 koni mechanicznych i 205 Nm momentu obrotowego. Całość trafia na tylne opony za sprawą automatycznej skrzyni biegów z możliwością zmiany poszczególnych przełożeń łopatkami zlokalizowanymi tuż za kołem kierownicy. W katalogu widnieje też przekładnia manualna o sześciu stopniach.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy