| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10025/c30-volvo-01.jpeg',550,412) ) |
| --- | Już jesienią zadebiutuje oficjalnie całkiem nowy, sportowy model Volvo: C30. Auto adresowane jest do młodej, spragnionej sportowych wrażeń klienteli, która dotychczas nie rozważała nawet zakupu Volvo, postrzegając tę szacowną markę jako adresowaną do ich rodziców.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10025/c30-volvo-05.jpeg',550,412) ) |
| --- | Producent zapewnia, że C30 jest autem „fajnym: („cool car”), które ma zmienić sposób myślenia o Volvo. Jest to jak najbardziej pożądane, bo skądinąd coraz bardziej dynamiczne modele Volvo wciąż nie mogą nawiązać rywalizacji z Alfa Romeo, czy BMW – właśnie ze względu na mieszczański wizerunek marki.
| [
]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/10025/c30-volvo-04.jpeg',550,412) ) |
| --- | Dynamika modelu C30 ma postać nie tylko drapieżnej, muskularnej sylwetki, ale i potężnych silników. Wprawdzie gama obejmować będzie słabsze silniki wysokoprężne i benzynowe o pojemności 1,6 i mocy odpowiednio 100 KM i 109 KM (diesel). Jednak producent przewiział także znacznie mocniejsze motory, spośród których najpotęzniejszym jest benzynowy T5 o mocy 220 KM.
WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII
Volvo C30 produkowane będzie w Belgii w liczbie 65 tys egzemplarzy rocznie. Producent szacuje, że nowy sportowy model znajdzie nabywców głownie w Europie, gdzie konkurować ma z BMW serii 1 oraz Audi A3. Pierwsze egzemplarze Volvo C30 trafią do klientów na przełomie 2006 i 2007 roku.