Smart vs Honda NC700X

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Motogen

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

10 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

11 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

12 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

13 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

14 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

15 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

16 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

17 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

18 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

19 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

20 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

21 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

22 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

23 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

24 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

25 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

26 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy