Smart vs Honda NC700X

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Motogen

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

/ 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

10 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

11 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

12 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

13 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

14 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

15 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

16 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

17 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

18 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

19 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

20 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

21 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

22 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

23 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

24 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

25 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

26 / 26"Korkowiczu" przyspiesz! Szkoda życia!

Obraz
© Motogen

Gdybyśmy zwrócili uwagę na statystyki mówiące o tym ile życia tracimy na stanie w korkach każdy z nas odczułby niepokojące kłucie w okolicach klatki piersiowej. Prawda w oczy kole, jednak tym razem zranimy was w szczytnym celu.

Pojazdy, które możecie zobaczyć w tym teście nie wywołują wiele emocji. Niby cieszą ale na wybuchy entuzjazmu chęci nie ma. Dzieje się tak, gdyż nasza polska mentalność ciągle karmi się pozornym dobrobytem. Samochód musi być. Najlepiej duży, szybki i świecący, nowy już niekoniecznie. Jak motocykl to obowiązkowo sportowy, ścigacz tak zwany. Paliwożerny, absurdalnie szybki i im mniej wygodny tym lepiej. "Wyścigowy" można kolegom powiedzieć, a dziewczynie, że "trzysta pojedzie". Niepodważalne jest stwierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, dlatego w czasie wolnym od pracy niech każdy jeździ czym chce i jak chce, ale na co dzień?

Wystarczy spojrzeć na dowolną dużą aglomerację na zachód od naszej granicy. W miejscach, gdzie przeciętnego obywatela stać na o wiele więcej, nie doświadczymy w ciągu dnia szałowych aut i szybkich motocykli. Najważniejszy jest fakt sprawnego dotarcia do celu, a gdy dodatkowo kosztuje to mniej to chwała. Na szczęście Polacy głowami ruszać zaczynają - trend ekonomicznej i sprawnej komunikacji miejskiej wkracza do dużych miast. Wy też możecie do niego dołączyć.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro