Smart Forvision

None

Obraz

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

/ 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

10 / 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

11 / 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

12 / 12Miejskie auto przyszłości

Obraz
© zdjęcie producenta

Na targach samochodowych we Frankfurcie Smart pokaże model Forvision. Samochód ten służy do zaprezentowania stylistyki kolejnej generacji modelu Fortwo i technologii, które wkrótce trafią do małych aut koncernu Daimlera.

Wśród najważniejszych nowości znalazły się felgi wykonane z plastiku. Każda z nich jest około 3 kg lżejsza od aluminiowego odpowiednika. Nadwozie wraz z drzwiami zostało wykonane z włókna węglowego dzięki czemu waży o 50 proc mniej niż wersja stalowa i 30 proc. mniej niż wykonana z aluminium. Auto koncepcyjne napędzane jest silnikiem elektrycznym, który cały czas gromadzi dodatkową energię dzięki dachowi z wbudowanymi ogniwami słonecznymi.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę