Skoda VisionC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

10 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

11 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

12 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

13 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

14 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

15 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

16 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

17 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3