Skoda VisionC

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

/ 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

10 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

11 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

12 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

13 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

14 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

15 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

16 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

17 / 17Odrobina szaleństwa

Obraz
© WP.PL

Przede wszystkim jest to samochód o sportowym charakterze, ale ma też wiele cech tak charakterystycznych dla Skody. Z jednej strony mamy sylwetkę stylizowaną na coupe, a z drugiej otrzymujemy praktyczne czterodrzwiowe auto z przestronnym wnętrzem. Samochody koncepcyjne często są szalone, jednak Skoda postanowiła połączyć przyjemne z pożytecznym i stworzyć projekt, który spodoba się zwolennikom marki.

Pod maską VisionC pracuje turbodoładowany silnik 1.4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG. Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km. Dzięki takim wynikom Skoda udowadnia, że już dziś atrakcyjne modele ze średniej półki cenowej wykorzystujące konwencjonalne źródła napędu mogą spełniać bardzo wymagające normy czystości spalin EU2020.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro