Skoda Rapid Spaceback 1.2 TSI

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

/ 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

10 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

11 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

12 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

13 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

14 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

15 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

16 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

17 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

18 / 18Konkurencyjne wnętrze

Obraz
© Tomasz Budzik

Na jakość wykończenia jak w Golfie nie ma co liczyć. Przeciętnie wymagający użytkownik nie powinien się jednak zawieść. Deska rozdzielcza nie jest co prawda zbudowana wyłącznie z miękkich materiałów, ale dotykanie jej należy do rzadkości, a w czasie jazdy pod słońce nie odbija się w przedniej szybie ponad miarę.

Rapid Spaceback w wersji z bagażnikiem pełnymi garściami czerpie z rozwiązań znanych z rodzeństwa. Identyczną kierownicę i zegary znajdziemy w Octavii, a element nawigacji i komputera pokładowego w Fabii. Z Rapida w wersji sedan przeszczepiono panel sterowania klimatyzacją, a także kształt i rozmieszczenie nawiewów. Różni je tylko wspomniana wcześniej, lśniąca listwa. W najnowszym dziecku czeskiej marki zastosowano również rozwiązanie znane z małego Citigo - siatki na bocznych powierzchniach przednich foteli przeznaczone do przechowywania małych przedmiotów.

W środku jest przestronnie, a pasażerowie kanapy nie mają kłopotów z wygodnym ulokowaniem nóg, o ile z przodu nie zasiadają osoby o ponadprzeciętnym wzroście. Sporo przestrzeni zostaje także nad głową i to niezależnie od tego, gdzie siedzimy. Bagażnik oferuje 415 l pojemności, a po złożeniu oparć kanapy 1380 l. To wynik nieco lepszy niż u konkurencji, ale w przypadku większości rywali różnice nie są duże: Kia cee?d - 380 i 1380 l, Peugeot 308 - 398 i 1206 l, Fiat Bravo - 400 i 1175 l.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025