Skoda Octavia Scout

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych - jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa "czeszka"

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

/ 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

10 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

11 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

12 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

13 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

14 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

15 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

16 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

17 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

18 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

19 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

20 / 20Wielozadaniowa „czeszka”

Obraz
© Szymon Jasina

Dla większości kierowców samochód jest praktycznym przedmiotem, który powinien być możliwie uniwersalny i wielozadaniowy. Od lat to jest jeden z głównych powodów sukcesu Skody Octavii. Modelu, który jest przestronny, wygodny i rodzinny, a przy tym ma konkurencyjną cenę. Czeski producent nie ogranicza się już do sprzedaży tanich samochodów, ale zapewnia też dobrą jakość i bogactwo dodatków oraz wersji napędowych. Uzupełnieniem gamy jest model Scout o terenowym charakterze i standardowo wyposażony w napęd 4x4.

Kombi Skody w podwyższonej odmianie dostępne jest w trzech wersjach napędowych – jednej benzynowej i dwóch wysokoprężnych. Ta pierwsza o mocy 180 KM oferowana jest z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG i jej cena rozpoczyna się od 114 550 zł. O 1050 zł mniej zapłacić trzeba za podstawowego diesla – 2,0 TDI o mocy 150 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią manualną. Stosunkowo niewielkiej dopłaty wymaga natomiast najdroższa odmiana z 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 185 KM połączonym ze skrzynią DSG – w tym przypadku cena rozpoczyna się od 122 250 zł.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro