Skoda Octavia III RS 

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

/ 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

10 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

11 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

12 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

13 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

14 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

15 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

16 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

17 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

18 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

19 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

20 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

21 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

22 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

23 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

24 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

25 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

26 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

27 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

28 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

29 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

30 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

31 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

32 / 32Najszybsza i uniwersalna

Obraz
© Marek Wieliński

Zanim przejdziemy do wrażeń, warto powiedzieć kilka słów o tym, jakim samochodem jest nowa Skoda Octavia RS. Oficjalnie nie ma takiej kategorii, ale - zależności od wersji nadwozia - można ją nazwać "hotliftbackiem" albo "hotkombi". Pod maską samochodu z bagażnikiem o pojemności 590 litrów w przypadku liftbacka i aż 610 l w przypadku kombi, znajdziemy 2-litrowy, benzynowy silnik 2.0 TSI o mocy 220 KM lub 184-konny 2.0 TDI, który jest montowany również pod maską nowego Golfa GTD.
To najszybsza Skoda Octavia w historii. Gdy pod maską jest 2-litrowy silnik benzynowy z Golfa GTI, Octavia RS rozpędza się w 6,8 s do setki i osiąga prędkość maksymalną 248 km/h. W porównaniu do drugiej generacji Octavii RS, długość samochodu wzrosła o 88 mm (kombi o 86 mm), zyskując przy tym 45 mm szerokości. Rozstaw osi natomiast wzrósł o 102 mm. Nową Skodę Octavię RS wyposażono w twardsze, sportowe zawieszenie, obniżające nadwozie o 12 mm w przypadku liftbacka i o 13 mm w przypadku kombi. System kontroli trakcji ESC współpracuje z elektroniczną blokadą dyferencjału.
Nowa Skoda Octavia RS to maksimum praktyczności i mnóstwo sportu. Ciekawa propozycja dla rozsądnych miłośników dynamicznych aut, którzy oczekują, że ich samochód będzie niemal tak samo pojemny, jak szybki. Octavia w udany sposób łączy odległe światy ekonomii i sportu. To bardzo przestronny, szybki samochód. W dodatku bardzo przyjazny kierowcy.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła