Skoda Octavia II 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

/ 8Skoda Octavia II 1,6 MPI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła