Skoda Octavia II
None
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.
Skoda Octavia II 1,6 MPI
Polski rynek motoryzacyjny przed upadkiem Żelaznej Kurtyny był, delikatnie mówiąc, ubogi. Archaiczne konstrukcje rodem z NRD, PRL czy Czechosłowacji przemierzały ulice całego bloku wschodniego. Jedynie gdzieniegdzie przemykały kupione za dolary VW, Mercedesy i inne kapitalistyczne wynalazki. Formalny koniec komuny otworzył kraj na zachodnią, dotąd mało znaną motoryzację. Od tamtej pory ulubieńcami Polaków stały się Ople, Volkswageny, Mercedesy i BMW – jednym słowem niemiecka myśl techniczna uchodząca za najlepszą w świecie czterech kółek. Nie powinna więc dziwić pozycja lidera sprzedaży nowych samochodów od dawna należąca do Skody Octavii. Poczciwa Czeszka skutecznie podbija europejskie rynki od 1996 z techniką ubóstwianego Golfa IV pod karoserią. Pokazana w 2003 a produkowana od 2004 druga generacja z łatwością każdego roku powtarza rekord poprzedniczki, również na rynku wtórnym cieszy się niesłabnącym powodzeniem.