Skoda Octavia Combi 1,6 TDI

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

10 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

11 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

12 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

13 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

14 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

15 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

16 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

17 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

18 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła