Skoda Octavia Combi 1,6 TDI

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Obraz
Źródło zdjęć: © Tomasz Budzik

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

/ 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

10 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

11 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

12 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

13 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

14 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

15 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

16 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

17 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

18 / 18Czeski pewniak

Obraz
© Tomasz Budzik

Produkty naszych południowych sąsiadów cieszą się w Polsce ogromnym wzięciem. W zestawieniu najbardziej popularnych modeli na rynku pierwotnym w styczniu i lutym 2016 roku dwa pierwsze miejsca okupują modele Skody. Najbardziej popularna okazuje się Octavia i nie jest to przypadek. Ulubienica firm jest atrakcyjną propozycją również dla odbiorców indywidualnych.

Skoda Octavia od lat uchodzi za model niezwykle uniwersalny. W przypadku obecnej generacji auto, które nominalnie należy do klasy kompakt, w swoim wnętrzu oferuje taki zasób miejsca dla podróżnych i ich bagaży, jakiego nie powstydziłoby się wiele modeli segmentu D. To atut, który jest w stanie przyćmić braki w dziedzinie wyglądu auta. Od momentu zjechania pierwszego egzemplarza trzeciej generacji Octavii z linii produkcyjnej upłynęły ponad trzy lata. W tym czasie konkurencja nie spała i dziś sylwetka Skody nie wydaje się już tak atrakcyjna jak kiedyś. Daleko jej jednak od anachronizmu. Ostre linie reflektorów i tylnych świateł wciąż wpisują się w kanon obowiązujący w motoryzacyjnym wzornictwie. Podobnie jest z kształtem klapy bagażnika wersji kombi czy przetłoczeniami na masce. Trzeba jednak przyznać, że nowe wcielenia francuskich czy włoskich konkurentów wypadają pod tym względem korzystniej.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro