Skoda Octavia

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Michał Grygier

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

/ 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

10 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

11 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

12 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

13 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

14 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

15 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

16 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

17 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

18 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

19 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

20 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

21 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

22 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

23 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

24 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

25 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

26 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

27 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

28 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

29 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

30 / 30Skoda Octavia

Obraz
© Michał Grygier

Bez niespodzianek. To zdecydowanie godny następca. Oprócz tego, co uczyniło Octavię sprzedażowym hitem, Skoda zrobiła bardzo duży krok naprzód, montując w najnowszej odsłonie dodatkowe, oczekiwane rozwiązania technologiczne poprawiające status tego modelu, któremu nie można teraz niczego zarzucić, a co stawia konkurencję (segment C i segment D) w kłopotliwej sytuacji. Kompakty są zdecydowanie mniejsze, w podobnej cenie, segment D jest nieco droższy, ale nie oferuje już w zasadzie nic, czego nie można zamówić w Octavii, a i miejsca w wielu przypadkach jest tyle samo. Sytuacja patowa? Nie dla Skody, która moim zdaniem utrzyma, a może nawet zwiększy swój udział w rynku. Hit...

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka