WAŻNE
TERAZ

Zwrot akcji w sprawie Smartwings. Nieoficjalnie: LOT nie kupi czeskiej spółki

Skoda Octavia

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

/ 5Kuracja odmładzająca

Obraz
© zdjęcie producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością są podwójne przednie światła. Przywodzą na myśl te z Mercedesa Klasy E generacji W212 przed liftingiem. W ten sposób nowa Octavia wyraźnie odróżnia się od wersji przed liftingiem, ale też innych modeli w tej klasie. Dodatkowo opcjonalne biksenonowe światła zostały zastąpione w pełni LED-owym. Z tyłu kształt kloszy pozostał taki jak dotychczas, a zmieniono jedynie wygląd świateł wewnątrz nich. Oprócz tego delikatnie przestylizowano oba zderzaki.

We wnętrzu natomiast odświeżono wygląd zegarów oraz zmieniono topowy system infotainment nazywany Columbus. Teraz posiada on większy ekran o przekątnej 9,2 cala. Zrezygnowano też z fizycznych przycisków po obu stronach wyświetlacza. Zamiast nich z lewej strony znalazły się dotykowe panele. W podobnym stylu zmieniono również tańsze systemy multimedialne.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka