Skoda Octavia

Skoda nie liczy jedynie na przyzwyczajenie, ale oferuje samochód spełniający oczekiwania sporej grupy klientów, którzy za rozsądną cenę otrzymują bardzo praktyczny samochód dobrej jakości

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

/ 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

10 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

11 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

12 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

13 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

14 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

15 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

16 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

17 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

18 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

19 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

20 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

21 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

22 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

23 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

24 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

25 / 25Każdy znajdzie coś dla siebie

Obraz
© Szymon Jasina

Stylistyka Octavii jest konserwatywna, a nawet nudna. Można na to narzekać, a specjaliści od sprzedaży Skody nawet próbują nas przekonać, że jest inaczej. Jednak nie ma to znaczenia. Czeskie auta wygląda tak, jak chcą tego klienci. Wystarczy spojrzeć na Octavię drugiej generacji - mimo, iż auto ma już 10 lat, nadal jego wygląd się nie zestarzał. Jest on ponadczasowy i uniwersalny, dzięki czemu nikt nie okrzynie Skody brzydkim samochodem. Dodatkowo wielu kierowców, którzy decydują się na Octavię, docenia anonimowość jaką daje. Po prostu nie każdy lubi rzucać się w oczy.

Testowany egzemplarz został wyposażony w silnik Diesla o pojemności 2,0 l i mocy 150 KM. Współpracująca z 6-biegowym dwusprzęgłowym automatem jednostka zapewnia prędkość maksymalną 218 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,6 s. Oznacza to, że podczas codziennego użytkowania mocy jest pod dostatkiem, a manewry wyprzedzania nie stanowią problemów. Silnik TDI łączy dobre osiągi z niedużym zapotrzebowaniem na paliwo. Niewiele ponad 5 l/100 km na trasie i półtora litra więcej podczas spokojnej jazdy po mieście to bardzo dobre wyniki w tej klasie. Niestety wymaga sporej dopłaty przy zakupie.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne