Skoda Fabia II 1,2 TSI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

/ 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

10 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

11 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

12 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

13 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

14 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

15 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

16 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

17 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

18 / 18Downsizing do miasta

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.

Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3