Skoda Fabia II 1,2 TSI
None
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.
Downsizing do miasta
Przynajmniej od dekady Polacy najchętniej sięgają po auta niemieckich producentów, licząc na bezawaryjną i wieloletnią eksploatację. Z tego też powodu nie dziwi popularność pozostałych marek koncernu VAG, w tym Skody. Czeska marka działająca pod bacznym okiem Volkswagena, wyrosła na liczącego się w świecie producenta. Jednym z najpopularniejszych modeli Pozostaje Fabia, która na naszym rynku wolumenem sprzedaży ustępuje tylko Octavii. Prosta budowa małej Czeszki ma mnóstwo zalet, pytanie tylko czy wersja z doładowanym silnikiem 1,2 TSI jest warta uwagi.
Druga odsłona Skody Fabii weszła na rynek w 2007. Klienci mieli do wyboru dwie wersje nadwoziowe - kombi oraz pięciodrzwiowego hatchbacka. Nasi południowi sąsiedzi zrezygnowali z niezbyt praktycznej odmiany trzydrzwiowej. Jak pamięta wielu z nas, pierwsza generacja modelu nie była zbyt urodziwa. Kanciasta karoseria pozbawiona polotu skrywała jedynie przestronne wnętrze. Tym razem, wzorem Octavii II projektanci postawili na obłe linie i delikatne przetłoczenia. Powstawała w ten sposób forma nie wyróżnia się wśród konkurentów urodą, niemniej może się podobać. Tył auta również zachowuje znamiona eleganckiej prezencji.