Skoda Fabia Combi

Popularne przed laty kombi segmentu B dziś są ginącym gatunkiem.

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

/ 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

10 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

11 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

12 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

13 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

14 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

15 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

16 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

17 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

18 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

19 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

20 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

21 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

22 / 22Mała, ale przestronna

Obraz
© Szymon Jasina

Samochody segmentu B raczej kojarzone są z małymi miejskimi autami, w przypadku których o przestronnym wnętrzu i dużym bagażniku można zapomnieć. Są jednak wyjątki w postaci niewielkich kombi, wśród których swoją reprezentantkę ma Skoda.

Skoda Fabia Combi, która trafiła do naszej redakcji otrzymała najsłabszy trzycylindrowy silnik o pojemności 1,0 litra i mocy 75 KM w środkowej z trzech specyfikacji wyposażenia – Ambition. Wersja bazowa w takiej konfiguracji to wydatek 47 180 zł. Testowany egzemplarz otrzymał jeszcze beżowy lakier (1800 zł), pakiet Audio II z radiem Swing (1350 zł), relingi dachowe (700 zł), alarm (950 zł) i kilka mniejszych dodatków, co podniosło cenę samochodu do 53 630 zł.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła