2,0 Turbo (Renault)
W opinii wielu kierowców, samochody autorstwa francuskich producentów są gwarancją jedynie niekończących się usterek. Równie kontrowersyjne sentencje dotyczą benzynowych silników turbodoładowanych, które podobno nie nadają się do współpracy z instalacją gazową. Wszystkim tym teoriom przeczą motory benzynowe produkowane chociażby przez Renault. Obok wolnossących konstrukcji 1,6 i 1,8 l na uwagę miłośników oszczędnej jazdy zasługuje także czterocylindrowy 2,0 Turbo. W najpopularniejszym wariancie dysponuje mocą 163 KM (w mocniejszych 180, 200, a nawet 250 KM). Szesnastozaworowa głowica i wielopunktowy wtrysk paliwa ułatwiają montaż sekwencyjnej instalacji gazowej. Pomimo problemów z żywotnością turbosprężarki w innych konstrukcjach pracujących na LPG, tutaj podobnych kłopotów uniknięto. Użytkownik pamiętać musi tylko o regularnym serwisie i właściwej eksploatacji, zgodnej z zaleceniami francuskiego producenta.