2.0 16V
Wielu kierowców korzystających z bogatej oferty rynku wtórego nadal unika silników wysokoprężnych, czasami dających tylko pozorne oszczędności przy dystrybutorze. Kosztowny osprzęt czy wrażliwość na jakość tankowanego paliwa potrafią doprowadzić do stanu przedzawałowego nawet flegmatycznego seniora. Rozwiązaniem pozwalającym uniknąć większości poważnych i drogich awarii są wolnossące silniki benzynowe. Nieskomplikowana budowa i wizja taniej eksploatacji na gazowym paliwie przemawiają na ich korzyść.
W katalogu japońskiego producenta bez mała najpopularniejszym silnikiem jest 2,0 16V znany chociażby z modelu 6. 141 lub 147 KM i 181 Nm wydobywane z czterech ustawionych poprzecznie cylindrów, stanowią ucieleśnienie japońskiej renomy i legendarnej bezawaryjności. Godząc się ze spalaniem drogiej benzyny zamiast gazu LPG zapewniamy sobie święty spokój na długie lata, zyskując czas i fundusze na walkę z korozją nadwozia.