Shelby 1000

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne