Shelby 1000

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

/ 9Najmocniejszy Mustang w historii

Obraz
© zdjęcie producenta

Ford Mustang zaczynał jako szybkie i stosunkowo niedrogie auto dla każdego. Ta tradycja jest podtrzymana do dzisiaj i podstawowy model nadal można kupić za nie tak duże pieniądze. Jest też druga strona skali - potwornie mocne i drogie zmodyfikowane wersje. Teraz przyszedł czas na nowego lidera, czyli Shelby 1000.

Wersja drogowa tego modelu ma do dyspozycji silnik o pojemności 5,4 l połączony ze sprężarką mechaniczną, która sama ma 3,6 l. Dzięki temu samochód dysponuje mocą 950 KM. Shelby będzie oferować też odmianę na tor wyścigowy, która dzięki jeszcze większej sprężarce ma oferować kierowcy ponad 1100 KM. Aby sprostać takiej mocy cały układ przeniesienia napędu został wzmocniony. Zastosowano też mocniejsze hamulce i nadwozie zmodyfikowane tak, aby lepiej chłodzić silnik i poprawić właściwości aerodynamiczne.

Równie imponująca jak osiągi jest cena. 200 000 dolarów za Mustanga to ogromna kwota. Jednak oprócz samochodu kupuje się ekskluzywność (powstanie tylko 100 sztuk) i kawałek historii, gdyż jest to najmocniejszy seryjny Mustang, jaki powstał.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro