Sezon WTCC wystartował na torze Monza

Początek sezonu 2012 w serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę

Obraz
Źródło zdjęć: © Szymon Jasina

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

/ 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

10 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

11 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

12 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

13 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

14 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

15 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

16 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

17 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

18 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

19 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

20 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

21 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

22 / 222012 Race of Italy

Obraz
© Szymon Jasina

Początek sezonu 2012 serii WTCC przyniósł zmianę przepisów, nowe silniki i starego zwycięzcę. Choć kwalifikacje przed wyścigami wygrał Gabriele Tarquini z Seacie Leonie, to już w wyścigach panowały fabryczne Chevrolety Cruze'y.

W pierwszym wyścigu ze startu lotnego zwycięstwo odniósł Yvan Muller. Doświadczony francuski kierowca i aktualny mistrz świata finiszował przez kolegą z zespołu Robertem Huffem. Trzecie miejsce zajął faworyt lokalnej publiczności, czyli Gabriele Tarquini.

Drugi wyścig (tym razem ze startu zatrzymanego) ostatecznie potwierdził dalszą dominację amerykańskiej marki w tej serii wyścigów samochodów turystycznych. Pierwsza 10 startowała w odwróconej kolejności w stosunku do miejsc uzyskanych w czasówce, a już na początku wyścigu doszło do kontaktu pomiędzy trójką kierowców Chevroleta. Mimo to aktualni mistrzowie świata pokazali swoją przewagę nad resztą stawki i ostatecznie zajęli całe podium. Po raz kolejny wygrał Muller, tym razem przed Menu i Huffem.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro