Peugeot 207
Odnoszący niebywałe sukcesy na rajdowych trasach Peugeot 207, również w cywilu nie zamykał sprzedażowego peletonu. Zapoczątkowana przez dwieście-piątkę saga francuskich mieszczuchów, bezustannie zdobywa nowych entuzjastów. Dynamiczna sylwetka małego „francuza” odzwierciedla zadziorny charakter auta, bowiem w niektórych wersjach posiada geny BMW pod maską. Wnętrze wykonane na najwyższym w segmencie poziomie. Miękkie i starannie spasowane tworzywa tworzą pozytywny obraz, natomiast wygodne fotele zapewniają komfortową podróż czwórce dorosłych. Jedynie 270 litrów pojemności bagażnika nie powala na kolana, ale też nie jest powodem do wstydu.
Cennik 207 otwierał czterocylindrowy 1.4 l 75-90 KM, dalej sytuował się 1.6 l 109 KM również autorstwa PSA. W późniejszym okresie produkcji do oferty zawitały skonstruowane wspólnie z BMW 1.4 VTi 95 KM, 1.6 VTi 120 KM. Na szczycie gamy stały dwie doładowane wersje francusko-niemieckiego agregatu, THP 150 KM i THP RC 174 KM. Podobnie jak w Citroenie C3, wysokoprężną ofertę tworzą dwa silniki z rodziny HDI 1.4 i 1.6 l (71-90 KM i 90-109 KM). Znalezienie egzemplarzy z lat 2006-2008 będzie niezwykle prostym zadaniem.