Seat Toledo Concept

Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

/ 8W kierunku miliona

Obraz
© Piotr Mokwiński

Druga generacja Seata Toledo musiała zniknąć z rynku, gdyż popyt na ten model był z roku na rok coraz gorszy. Niemniej, produkowany od 1991 roku samochód, spotkał się z przychylnością aż 860 tys. nabywców. To sporo, dlatego Hiszpanie zdecydowali się przywrócić swój model do oferty jeszcze w tym roku. Genewa to świetne miejsce na pokazanie światu całkowicie nowego produktu. Może tym razem uda się złapać trochę świeżego wiatru finansowego w żagle.
Zewnętrzna stylizacja nie odbiega przesadnie od tego, co europejski koncern pokazał wdrażając do produkcji Exeo. Klasyczny sedan z klapą bagażnika, zespojoną z szybą wygląda elegancko, ale nie wytycza nowych nurtów designerskich. Wykorzystuje sprawdzone wzorce, co z pewnością przypadnie do gustu konserwatywnej grupie odbiorców.
Zdecydowanie ciekawiej prezentuje się wnętrze. Projekt deski rozdzielczej wyraźnie wprowadza nutkę świeżości w mało wyszukanych, hiszpańskich przedziałach pasażerskich. Nieco zmieniony kształt kierownicy, inaczej uformowany kokpit centralny i wreszcie atrakcyjnie wystylizowane zegary, mogą się podobać. Poza niepodważalną elegancją, nie można zarzucić Seatowi jakościowych wpadek, tudzież braków w ergonomii. Auto jakie zastaliśmy na stoisku Hiszpanów, prawdopodobnie trafi do produkcji w drugiej połowie tego roku. Przyzwoite materiały wykończeniowe i intuicyjna obsługa wszelkich urządzeń pokładowych, zdecydowanie podniosą komfort codziennego użytkowania.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne