Seat Leon X-Perience 2.0 TDI 4Drive

None

Obraz

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

/ 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

10 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

11 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

12 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

13 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

14 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

15 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

16 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

17 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

18 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

19 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

20 / 20Na niewymagające bezdroża

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.

Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3