Seat Leon X-Perience 2.0 TDI 4Drive
Na niewymagające bezdroża
None
Wykorzystując modę na crossovery, coraz więcej producentów decyduje się wprowadzać do oferty uterenowione kombi. Najmłodszy w palecie koncernu VAG jest Leon X-Perience. Bliźniacza do Golfa Alltracka i Octavii Scout konstrukcja bazuje na sprawdzonej, niemieckiej technologii. W drodze do sukcesu ma Seatowi pomóc zwiększony prześwit, szereg osłon nadwozia, mocne jednostki napędowe i napęd na 4 koła.
Względem klasycznego kombi, X-Perience wyróżnia się prześwitem zwiększonym o 15 milimetrów i szeregiem dokładek stanowiących o jego możliwościach na bezdrożach. Zgodnie z duchem wspomnianego wcześniej Scouta i Alltracka, karoseria Leona osłony z tworzywa pod zderzakami, ochronne nakładki na progi, a także czarne relingi. Udany zamysł stylizacyjny uzupełniają dwie końcówki układu wydechowego i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich wymagające dopłaty w wysokości 1828 złotych. W standardzie dostaniemy koła w rozmiarze 17 cali i w pełni LED-owe reflektory. Warto też zastanowić się nad zdejmowanym hakiem (2800 zł), pozwalającym ciągnąć przyczepę o masie dwóch ton.