Seat Leon ST 2,0 TDI DSG

Wprowadzenie Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie "kombiaków". Czy oryginalny design wystarczy by zaistnieć w czołówce rankingów sprzedaży?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

10 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

11 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

12 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

13 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

14 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

15 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

16 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

17 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

18 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro