Seat Leon ST 2,0 TDI DSG

Wprowadzenie Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie "kombiaków". Czy oryginalny design wystarczy by zaistnieć w czołówce rankingów sprzedaży?

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

/ 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

10 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

11 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

12 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

13 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

14 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

15 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

16 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

17 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

18 / 18Połączenie oyginalności z solidnością

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Koncern VAG ma w swojej ofercie bardzo udane modele kombi zajmujące czołowe lokaty w rankingach sprzedaży na rynkach całego świata. W Polsce bezdyskusyjnym królem pozostaje Skoda Octavia, uchodząca za wzór praktyczności i pojemności kompaktowego nadwozia. Od lat wygląda niemal tak samo, podobnie jak Volkswagen Golf, dlatego dołączenie do oferty Seata Leona ST wprowadziło mnóstwo świeżości w popularnym segmencie. Gdyby Włosi zdecydowali się zaprojektować rodzinną Giuliettę, Hiszpan miałby poważną konkurencję.

Wymiarami nie różni się od koncernowych braci. Atrakcyjnie narysowana karoseria ma 453 centymetry długości i 182 szerokości, co wpisuje ten samochód w średnią wartość przyjętą dla kompaktowych kombi. Wyróżnia się za to oryginalnym wyglądem i LED-owymi światłami, niezbyt dobrze spisującymi się w nocy, ale prezentującymi się niezwykle efektownie – to najbardziej charakterystyczny wyróżnik Leona. Nie mniej interesująco zaprojektowano linię dachu, łagodnie opadającą ku tyłowi i zwieńczoną niemal pionową klapą bagażnika. Poza tym, ciekawie wyglądają lampy zachodzące na błotniki i opcjonalny zderzak dostępny dla pakietu FR. 18-calowe felgi aluminiowe i srebrne relingi wzmacniają hiszpańskie poczucie smaku.

Wybrane dla Ciebie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3