Seat Leon FR 1,4 TSI

Seat od wielu lat pogrążony jest w kryzysie, ale nie poddaje się bez walki. Miliony euro zainwestowane w nowe modele przynoszą wreszcie rezultaty. Trzecie wcielenie Leona oparte na płycie modułowej MQB już odnosi pierwsze sukcesy

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

/ 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

10 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

11 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

12 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

13 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

14 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

15 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

16 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

17 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

18 / 18Powrót do gry

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Przy ogromnej konkurencji rynkowej i chęci podbicia segmentu C, Seat Leon wcale nie należy do propozycji budżetowych. Wręcz przeciwnie. Sprawdzona w wielu innych modelach technologia i nowoczesne jednostki napędowe wyceniono korzystnie tylko w przypadku podstawowej odmiany 1,2 TSI (86 KM i 160 Nm) – 55 tysięcy złotych. Bardziej wymagający klienci będą musieli nieco wyraźniej nadszarpnąć domowe finanse. Optymalny wariant w postaci 1,4 TSI o mocy 150 KM wraz z pakietem FR to wydatek 83 600 złotych. Na szczęście, importer przewidział ciekawe promocje w postaci zestawu dedykowanego do odmiany FR, zawierającego 18-calowe koła, okno dachowe i bardziej zaawansowaną stację multimedialną za 0 złotych. W takiej konfiguracji, rozsądek przemawiający za Leonem nabiera sensu.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka