Seat Leon Cup Racer

Wyścigowa odmiana Leona przeszła wiele zmian i tylko wygląd mocno zmodyfikowanego nadwozia przypomina model seryjny

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

10 / 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka