Seat Leon Cup Racer

Wyścigowa odmiana Leona przeszła wiele zmian i tylko wygląd mocno zmodyfikowanego nadwozia przypomina model seryjny

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

/ 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

10 / 10Na wyścigi

Obraz
© zdjęcie producenta

Kilka lat temu, po paśmie sukcesów, Seat wycofał się z wyścigów serii WTCC. Teraz hiszpańska marka chce wrócić na tor. Podczas imprezy Wďż˝rthersee zaprezentowano wyścigowego Leona Cup Racer, który na razie jest w fazie testów, ale ma być gotowy na 2014 rok.

Model Cup Racer będzie oferował 330 KM i 350 Nm. W wersji „sprint” napęd będzie przenoszony na przednie koła za pośrednictwem 6-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni DSG sterowanej przy pomocy łopatek umieszczonych za kierownicą. O odpowiedni rozdział momentu obrotowego zadba elektronicznie sterowana blokada dyferencjału. Drugą konfiguracją ma być model do wyścigów długodystansowych, gdzie zamontowana zostanie sekwencyjna skrzynia biegów i mechaniczna blokada dyferencjału. Dodatkowo Seat rozważa stworzenie odmiany z silnikiem 1,6 l, która spełniałaby wymogi serii WTCC.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025