Seat Ibiza Cupra

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

/ 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

10 / 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

11 / 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

12 / 12Miejska moc

Obraz
© zdjęcie producenta

Miejski samochód hiszpańskiej marki w wersji poliftingowej zadebiutował w Genewie. Teraz do oferty dołącza poprawiona odmiana Cupra. Najmocniejsza Ibiza przeszła podobne modyfikacje stylistyczne, co standardowy model. Niższy grill, bardziej agresywne światła i światła LED łączą się z niewielkimi szczegółami, które cechują sportową wersję Ibizy. Coupra wyróżnia się 17-calowymi felgami, czarnymi lusterkami, zmienionymi zderzakami i końcówką wydechu wkomponowaną w dyfuzor.

Sportowa Ibiza jest bardzo blisko spokrewniona z Volkswagenem Polo GTI. Pod maską znalazł się ten sam turbodoładowany silnik o pojemności 1,4 l, który dostarcza 180 KM. W połączeniu z maksymalnym momentem obrotowym równym 250 Nm ta mała jednostka zapewnia bardzo dobre osiągi. Pierwsza "setka" na liczniku pojawia się już po 6,9 s, natomiast maksymalnie Ibiza Cupra osiąga 228 km/h. Seat zapewnia, że mimo takich osiągów sportowy mieszczuch zadowoli się średnio 5,9 l benzyny na 100 km.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne