Seat Altea 1.2 TSI LPG

Jak tanio przewieźć rodzinę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić Seat. Altea z instalacją LPG i doładowanym silnikiem nie każdemu pozwoli jednak na oszczędności

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

/ 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

10 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

11 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

12 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

13 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

14 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

15 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

16 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

17 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

18 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

19 / 19Recepta na kryzys?

Obraz
© Piotr Mokwiński

Producenci szukając dla siebie kolejnego zarobku i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wymagającej klienteli, zaczęli oferować dodatkowe zasilanie LPG bez utraty gwarancji. Jednym z takich przykładów jest Seat Altea z nowoczesną jednostką TSI.

Stopień atrakcyjności hiszpańskiego auta nie zmienia się od lat, ale trzeba przyznać, że wygląda wciąż przyzwoicie. Zgrabne kształty skutecznie opierają się nieubłaganie płynącemu czasowi i udanie tuszują zmarszczki kilkuletniej konstrukcji. Prezentowana wersja Copa, zyskała dodatkowo światła przeciwmgielne i 16-calowe koła aluminiowe nieznacznie podnoszące jej atrakcyjność. Szkoda tylko, że wlew LPG umieszczono w zderzaku, a nie schowano pod klapką ograniczającą dostęp do baku.

Satysfakcjonująca liczba schowków spełni oczekiwania niewielkiej rodziny, zaś odpowiednia przestrzeń w przedziale pasażerskim umożliwi komfortową podróż nawet na kilkusetkilometrowym dystansie. Niestety nie możemy tego samego powiedzieć o bagażniku mieszczącym skromne 409 litrów.

Niestety, motor TSI przyczynia się do oszczędności tylko w katalogu producenta. Konstrukcja jednostki napędowej nie pozwala na wyłączne spalanie alternatywnego i tańszego paliwa. Podczas jazdy w cyklu miejskim, benzynowe serce pojazdu pochłonie nawet 3-3.5 litra bezołowiowego surowca kopalnego i około 7.5-8 litrów LPG.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka