Schloss Bensberg Classics 2011

None

Obraz

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

/ 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

10 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

11 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

12 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

13 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

14 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

15 / 15Niemieckie spotkanie klasyków

Obraz
© UnitedPictures

Schloss Bensberg Classics, to stosunkowo młoda impreza, która odbyła się dopiero po raz trzeci, ale jej organizatorzy mając za sobą bogatych sponsorów, mają nadzieję, że już niedługo stanie się jednym z najważniejszych konkursów na świecie. Podczas tego spotkania, na którym można podziwiać zabytkowe auta odbył się rajd samochodów historycznych oraz konkurs, podczas którego wybierane jest najładniejsze auto uczestniczące w imprezie.

Główne kategorie tego Concours d’Elďż˝gance to nagrody jury oraz publiczności. Tę pierwszą przyznaje grupa sędziów, której przewodniczy Franz-Josef Paefgen, były szef Bentleya i Bugatti odpowiedzialny między innymi za powstanie Veyrona. Oprócz niego w jury znalazł się między innymi słynny belgijski kierowca wyścigowy Jacky Ickx. Sędziowie wybrali Bentleya 4 1/4 Litre Vesters & Neirinck, natomiast wśród publiczności konkurs wygrał Mercedes-Benz 680 S Saoutchik Torpedo Roadster.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka